Wow lĂ€nge sen 😼

Hejsan!!

Jag vet har inte bloggat pĂ„ flera mĂ„nader och tĂ€nkt flertal ggr att ta stĂ€nga ner bloggen. Men kĂ€nner faktiskt att varje gĂ„ng jag tĂ€nker sĂ„, sĂ„ fĂ„r jag lite smĂ„ Ă„ngest för jag vill verkligen inte stĂ€nga ner den. 
Har ju endĂ„ bloggat sen 2010 om jag inte mins fel. 

Okej vad stĂ„r jag i livet nu? Jag Ă€r förlovad med Malin sen 1 mĂ„nad tillbaka ungefĂ€r. Jag har har kontaktat en mĂ€klare som har vĂ€derat min lĂ€genhet i HĂ€sselby Strand. Dom ska fota den nu nĂ€sta vecka och den kommer ut pĂ„ hemnet nĂ€sta helg. 

Jag och Malin letar efter större och vi ska flytta ihop tillsammans. Vi bor redan i min lĂ€genhet tillsammans med vi fĂ„r inte plats. 

Den 21 Januari ska vi hĂ€mta hem en till hund Nora heter hon. 
Drf behöver vi större. 

Jag mĂ„r bra har psykolog kontakt och gĂ„r pĂ„ antidepressiva tabletter. Livet börjar komma igĂ„ng och jag börjar mĂ„ otroligt jĂ€kla bra. 

Vi kan hörs vidare sen ville bara komma in och sĂ€ga att jag lever haha. 







Kommentera hÀr: