rast på jobbet.

Hejochhåååå det går bra nu. Eller ganska iallafall, en fläskläpp och en halv tand mindre gör väl ingenting hahaha.
Som sagt min otur är nog ingen nyhet men som sagt vad skulle livet vara utan lite spänning i det. Om jag fortfarande är snygg? Nej det kan jag väl inte påstå. Blir inget leende för mig på ett bra tag då detta kommer dröja kanske 5 veckor innan jag kan få in en porslin tand hahaha. 

Men tur att min tjej kan stå ut med mig iallafall även om jag ser ut som en sjörövare ;) 
Idag blir det jobb till kl.15 sen blir det att åka hem för att sen dra till tandläkaren vid 16.30 underbart haha. 
Detta kommer svida i plånboken men som tur är hade jag lite sparpengar så jag slipper känna att livet slutade här för mig hahaha. 

Sen efter jobbet blir det bara att vara hemma spela lite kanske och ta det lungt. 
Imorgon är det 10-20 som väntar mig men sen är jag ledig onsdag torsdag det tackar jag inte nej till, för att sen jobba hela påskhelgen. Stor helg och pengar blir det, och det är ju helt underbart med tanke på att jag drar till Bulgarien om 3 månader precis idag.

Nu ska jag sitta i solen och njuta av min rast hoppas alla har det bra denna månad puss och kram. 
1 Anonym:

skriven

GÅR det inte på försäkring?

Kommentera här: