Hellooooo :)

Såhär är de! Vi vet mycket väl att det står att man ska veta något inför sin svensexa/möhippa men saken är den vi tänker inte göra som alla andra.

Varför är alla så himla upptagna med att gå efter hur det ska vara istället för att köra som man vill :)

Vi sa ett datum som funkade för oss båda då vi jobbar mycket och massa att planera då de bara är 31 dagar kvar. Sen fick mina vänner fri hand till att fixa min svensexa så nej det har jag ingen aning om vad som händer samma med tina. Det ända var att vi bestämde datum.

Iallafall nu sitter vi på centralen i Västerås väntar på tåget mot Stockholm :) vi ska på anhörigmöte med Anova.
Ska bli spännande och se vad dom har att komma med.

Juste har jag berättat att vi har bokat resa till Bulgarien? :) vi åker den 17 Juli jag Benji & Tina såklart. En vecka på hotellet Olimp detta kommer bli magiskt.

Hoppas alla får en bra dag vi hörs :)

1 Anonym:

skriven

Blir det någon bröllopsresa? Eller har ni den i Bulgarien med Benji? Hihi

2 L:

skriven

Alla möhippor jag varit på har blivande bruden inte vetat något. Är det som är spännande! För övrigt tycker jag du och din flickvän ska sluta bry er om vad folk tycker. Ni har ERT liv, ni tar ERA val. Bara NI vet vad som är bäst för er så bara kör ert race och skit i vad random folk tycker! Massa lycka till er !

3 Anonym:

skriven

Hur går det med din testosteronbehandling? Har du slutat eftersom att du inte lägger ut nått på instagram längre? Eller har du insett att du blivit grundlurad med tanke på att ingen hörde någon som helst skillnad? Haha

4 Anonym:

skriven

Kan du inte skriva ett inlägg om era möhippor? Så man får höra det innan bröllopet nu :-)

Kommentera här: