Sista jobb passet innan OP

Hejsan. Nu väntar jag på tåget som ska ta mig till jobbet. Idag är det sista jobb passet för mig innan jag ska operera mig imorgon. 
Blir att jobba med Anneli min älskade extra mamma som jag brukar kalla henne. Hjälpt mig igenom många jobbiga saker i livet. 

Vi ska mysa lite sen efter alla sover med kaffe och någon gått till. 

Jag kommer skriva imorgon om allt beroende på hur jag mår efter allt. Men som sagt vill sätta ihop allt som en lite berättelse om mig själv så man förstår hela helheten i mitt val :) 

Hoppas ni kan vänta på det :) då jag inte vill skriva flera inlägg om detta utan ett helt liksom blir bättre och lättare för mig. 

Imorgon kommer pappa och hämtar mig vid 06:45 iallafall sen åker vi mot conturkleniken :)
Jag är så otroligt taggad och detta ska bli så sjukt underbart. Någon jag velat så länge jag mins. 

Nej nu kommer mitt tåg ha det bäst puss! 


1 C:

skriven

Vad fick du betala för din operation? Ser fram emot inlägget om just din väg till den dagen du bestämde dignar att operera dig. Modigt gjort :)

Kommentera här: