Då är de lördag med jobb!

Hejsan det har hänt rätt mycket om man nu ska berätta nåt!

I veckan har jag varit med Daniell. En ny bekant som jag träffat. Underbar människa och vi har kommit nära varandra som fan! 
Han bor hos mig och Linda just nu. Då det hänt lite saker omkring honom. Jag klagar verkligen inte för jag tycker om honom jätte mycket! 

Denna vecka som varit har älskling varit i Svall och kommer hem nu på Måndag. Kan ju säga såhär jag längtar som in i helvete. Vill bara att hon kommer hem nu då jag saknar henne så jävla mycket. 

I tisdags flyttade Frigge också in :) så man man kan säga det är fullt hus hemma. Samma så har vi skaffat en liten kattunge så Missy har någon att leka med :) 

Så sjukt söt så jag dör!
Idag blir det jobb 7-16 vaknade vid 04:00 och gick in i duschen. Nu är jag på jobbet & börjar om 5 minuter. 

Blir en cigg och kaffe. 
I kväll blir det utgång hoppas det är bra med alla :) vi hörs! 





Kommentera här: