Solen skiner jag är glad!

Hejhopp bloggen, idag har de varit en seg dag ibörjan.
Jag började vid 12:15 jävligt skönt ville bara ligga kvar i sängen men
i sista minutern gick jag upp och fick springa som vanligt. Okej
jag kan medge att jag är en väldigt trött människa! (a)
Idag blir det att jobba och jossans ska sova över hos mig. Blir
massa film och snack det ska bli myyys.
Du är en så underbar kompis hjärtat. Även om vi har haft motgånger
står vi fortfarande kvar hos varandra de kallas äkta vänskap.
Bjuder på den ;)

Men okej kom till saken, inatt drömde jag någon skit konsitgt. Jag drömde om att jag dödade mig egen bror :O
ÖÖÖÖÖ, inte okej asså. Jag drömmde att jag stak en kniv i honom om och om igen men han dog inte. Det var skit läskigt jag vaknade helt kallsvättig och livrädd.
Tur att de bara var en dröm, jag älskar min bror<3.
Nu har jag mäntorstid och väntar på att jag ska prata med Lisa min mäntor.
Ska prata om vilka arbeten jag ska göra klart och hur jag ska göra under apun. Det ska nog bli bra på något sätt.

Juste gjorde klart ett arbatet idag så nu har jag bara 2 arbeten kvar att göra, känner mig riktigt duktig. Skönt ligger efter med ett arbete och det ska jag göra ikväll och skicka in så är de klart. Sen ska jag göra mitt andra arbete imorgon på lektionen. Så nu är jag glad idag ska kolla mina pengar idag också och kolla om jag har någonting. Tänkte bjuda jossan på en bulle kanske om hon är snäll ;).
Nej ikväll blir de korvstråganoff och ris, grymt gått.

Nej nu måste jag jobba vidare även om jag slutar om 20 minuter de är skönt kort dag de älskar jag. De rimmade hahha, nej.

en bild från festen i helgen fin fin :).. hahah!
over and out
1 Rayanlene:

skriven

Merci for all the wonderful writings

Kommentera här: